Tuesday 22 September 2009

Noniiiiii....

TEREEEE!

Kuna köikidel poppidel ja noortepärastel inimestel (eriti Kerlil) on blogi, siis mötlesin, et peaks ise ka kirjutama hakkama! Ja pealegi, ega ei jöua ju köikide armsatega, kes mööda maailma laiali on pidevat ûhendust pidada... Nii, et kellel on huvi minu tegemiste vastu, saab siit lugeda :) hmm...huvitav, kas kellelgi on ûldse huvi?! :D

Anyway... Sissejuhatuseks siis niipalju, et olen oma "seiklusrikka eluga" jöudnud tagasi Rootsimaale :) Kûproselt tagasi tulles sattusin kogemata rääkima ûhe eesti tûdrukuga, kellega talvel Rootsis tuttavaks olin saanud... Teadsid, et ta "töötab" ûhes peres nö. koerajalutajana ning pikema vestluse käigus selgus, et tahab oma tööst loobuda ja otsib kedagi enda asemele.... No mis seal ikka, mötlesin, et Eestis ei ole niikuinii midagi suuremat peale hakata ja otsustasin väljakutse vastu vötta :D Ja no siiamaani kahetsema kûll ei pea, köik on suppppppper!!! Elan suures ilusas majas mere ääres Stockholmi ûhes rikkaimas piirkonnas... mul on pmst oma korrus, oma vannituba, tasuta söök, kuukaart, keelekursused ja isegi trenn, kui ma seda tahaks... Ja raha loomulikult ka..ja sugugi mitte vähe :D Lebooooo, aitan neid katuke koristamisega ja jalutan 3 korda päevas koeraga... Lisaks jalutan veel mingi naabri koeraga, 160 eeki tunnis, pole paha! Kui ma nûûd löppude löpuks oma shoppamise-haigusest ka ûle saaks siis oleks täiesti töenäoline, et jaanuari löpuks olen Austraalia pinnal oma kalli juures :) Nädala löpus peakski poole kuu palga saama ja see on mul plaanis igatahes täiesti körvale panna!!!!!!!

Ja kui kedagi huvitab, kuidas mu kaugsuhe edeneb, siis pean ûtlema, et väga kenasti :) Eks ta raske ole, aga tuleb vastu pidada :) Pole siiani olnud päevagi, kui me ei oleks suhelnud, iga päev lobiseme 2-3 tundi msnis, saadame kûmneid sönumeid ja paar korda nädalas helistame ka :)


Ahjaaaa, 29. september hakkan
KOOLIS KÄIMA!! Rootsi keelt ôppima, niiiiiiii äge! :)


Mwahhh xxxxx

5 comments:

  1. Hästihästi, vaata, et see Sul viimaseks postituseks ei jää :D

    ReplyDelete
  2. ofkooorsss, ei jää :D nii kui midagi huvitavat juhtub, panen kirja :D sinu blondid hetked jne hahaha

    ReplyDelete
  3. tõesti hea kuulda, et Sul hästi Trisiga läheb. ma ikka sajaga igatsen Napa elu tagasi! vaatan ikka asjaosaliste pilte feissbuukis ja te ka ikka mõne peal koos Trisiga ;)
    eduedu :)

    ReplyDelete
  4. misasja? mingeid pilte, kus ma täägitud veel ei ole, vöi millest ma kuulnud pole? :P aga jah, me oleme ainult veits yle kahe kuu praegu yksteisest eemal olnud, köige raskem aeg on veel ees, loodame, et peame vastu....:) ma isegi eriti ei igatse kogu seda jama taga kusjuures...nädalaks-kaheks vöiks puhkama minna, aga nagu ma lugesin, siis isegi castle on juba kinni pandud?! :|

    ReplyDelete
  5. Mina küll tahan sinu tegemistest teada tibu, vaata, et kirjutad ikka :) Puss och kram!

    ReplyDelete