Tuesday 22 September 2009

Well-well... täna oli väga huvitav öhtu :D Käisime Kerli, Eva ja Marjega Kistas, sest Kerlil oli vaja hariliku pliiatsit ja kustutuskummi :D:D:D:D Ja kuna see on ainuke centrum Stockholmis, mis on lahti kauem kui seitsme-kaheksani, pidime me kuskile ghettosse söitma!!! Ja noh...soovitut me otse loomulikult ei leidnud!! Aga positiivne asja juures on see, et me ei läinud sisse MITTE AINSAMASSEGI toidupoodi ega MC Donaldsisse...edusammud! Ma olen täna söönud ainult kaks vöileiba, kausi kelloggseid, ûhe löhe tûki ja salatit....ja nûûd koju tulles vötsin ûhe öuna ka!!! :D Edusammud!!!
Ja noh sellest ma parem ei hakka rääkima, kuidas ma kövasti ja valesti ûle bussi laulsin hahahaha!!!!

Anyway... ma lähen nûûd JOOKSMA!!! Jah just nimelt - Sandra läheb jooksma! Uksumatu aga tôsi! Hej då!! xoxoxoxoxo

4 comments:

  1. MC Donaldsis??:D:D See mingi uus koht? :D:D
    aga Sa ei käinud ju jooksmas! LIAR! :D:D:D

    ReplyDelete
  2. mis uus koht??? :D mida sa ajad :D
    blät no ei jöudnud jah, aga täna lähen!!!!!!!!!!! :D:D

    ReplyDelete
  3. McDonalds ju :D
    jajaa, seda tahaks küll näha :D

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete